Sydney

19 februari 2017 - Sydney, Australië

En daar zijn we dan... in Sydney!! wat een geweldige stad!

Sonja en Robin gingen vandaag al vroeg naar de Wildlife Sydney Zoo en Sealife Sydney. O.a. met een koala op de foto en met een glasboot kijken naar het voeren van de haaien (geen koala's hoop ik haha)

Marga en Els eerst naar het strand van Sydney en naar de Eye van Sydney ..een hele hoge toren in een winkelcentrum met uitkijk over de hele stad.

Daarna naar de haven waar het Opera gebouw staat. Sonja en Robin hebben ook nog een voorstelling gezien. Daar ook super gezellige terrassen en het weer zat erg mee. Volop zon terwijl de voorspelling regen was! Gelukkig...not today

Met de ferry even een overtocht gedaan..goed geregeld het openbaar vervoer hier!

Dit was onze laatste dag in Australië. Geweldige afsluiter vandaag!!
Morgen vliegen we naar Nieuw Zeeland. Hebben er zin in!!!

Groetjes van ons

Zie de foto's in map Sydney
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter:
    19 februari 2017
    Schitterend het Operagebouw, binnen nog foto's gemaakt Sonja/Robin ?
  2. Roelof, Yvon & Aika:
    19 februari 2017
    Klinkt allemaal onwijs gaaf hoor maar het klinkt ook wel vermoeiend. Goede reis naar Nieuw Zeeland.
  3. Nel:
    19 februari 2017
    Wel fijn, dat jullie uit verschillende bezienswaardigheden kunnen kiezen.
    Lijkt me allemaal goed geregeld.
    Voor morgen, een goeie vlucht.
    Wij gaan straks naar boer zoekt vrouw kijken.

Wij gaan straks naar boer zoekt vrouw kijken.
  4. Diana Noorman:
    19 februari 2017
    Onvoorstelbaar mooi allemaal. Je wordt hier in het natte en troosteloze Nederland met de dag jaloerser. Een goede reis naar Nieuw-Zeeland gewenst en ook daar veel plezier.
  5. Geert en Anneke:
    20 februari 2017
    Super leuke foto's mooie stad en zo lief de foto met het koala beertje. Veel plezier in Nieuw-Zeeland.