Van Wellington naar Nelson

28 februari 2017 - Nelson, Nieuw-Zeeland

In de ochtend in Wellington nog even de botanische tuinen bekeken en daarna met de ferry naar het Zuidereiland. Onderweg nog een paar dolfijnen gespot.

Het Zuidereiland ziet er echt prachtig uit. Overnachting in Nelson en daarna een dag naar het Abel Tasman National Park. Een hele mooie zomerse dag..dus dit was echt genieten!! Zon...zee..strand..wat wil je nog meer haha
Sonja en Robin hebben de track gelopen..Best stoer, met eb een stuk wad gelopen. Marga en Els kozen voor een dagje strand en zwommen in de ijskoude Abel Tasman Zeel.

Een geweldige dag!!

1. Roelof, Yvon & Aika:
    28 februari 2017
    Wat een schitterende foto's hoor. Kan me voorstellen dat jullie super genieten van dit avontuur. Maar de tijd vliegt voorbij...hoop dat het voor jullie gevoel wat langzamer gaat, des te meer kunnen jullie genieten.
  2. (O)ma en (o)pa Zeeman:
    Jullie zien zo véél je kunt voor jaren vooruit! Geniet nog maar even nog een weekje! Liefs van ons!
  3. Geert en Anneke:
    28 februari 2017
    Het ziet er allemaal weer geweldig uit. Zo te zien hebben jullie het erg gezellig met de groep.