Queenstown

5 maart 2017 - Queenstown Lakes District, Nieuw-Zeeland

Op weg naar Queenstown reden we langs een super mooi meer. Wat een mooie natuur heeft New Zealand toch!!
Nog even een boottochtje in de snelle jetboot op de rivier.

Gezellig avondje in queenstown...bij de Japanner gegeten en bij een wijnbar de lekkerste zoete witte wijntjes gedronken....heerlijk!!!

Op 4 maart de verjaardag van Marga gevierd. Met z'n 8en de stad onveilig gemaakt...in ieder café/restaurant/terras de jarige toegezongen. Super gezellig en ook nog mooi weer boven op de berg waar we met kabelbaan naar toe zijn gegaan. Geweldige verjaardag!!

Sonja en Robin zijn dag op excursie geweest naar de Milford sound en zagen de mooie natuur van New Zealand vanuit bus en boot. Schitterenden fjorden.

Vandaag vanuit Queenstown op weg naar Lake Tekapo..ons 17e hotel...nog 1 te gaan haha

Even langs de plek waar het bungeejumpen is uitgevonden en we hebben er een paar zien springen. Leuk om te zien...te eng om te doen!

Daarna Marga afgezet bij de manege... die de bergen en het bos vanaf een paard wilde zien.

Nu weer een mooi hotel aan het Tekapo meer.

Morgen onze laatste volle dag hier.

1. Maarten en Jan:
    5 maart 2017
    Wat ben ik jaloers op jullie.
  2. Loes:
    Ha Aussie,
    Wat een prachtige foto's en leuke verhalen. Nog even en dan zijn jullie weer thuis. Wij hebben genoten van jullie reisverslagen. Heel erg bedankt Aussies. Marga nog van harte met je verjaardag. Het was gezellig zo te zien op de foto.
    Groetjes, ook namens Erik
    Loes
  3. Alice:
    Ha Aussie's,
    Wat leuk jullie zo te kunnen volgen. Marga nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat ik leuk vind is dat er nog 0km te gaan is. Betekend dat jullie daar blijven? Hi hi... nou geniet ze nog maar even.
    Groet van Alice en Jos
  4. (O)ma en (o)pa Zeeman:
    5 maart 2017
    Wat een geweldige reis hebben jullie gehad en leuk dat wij konden meegenieten! Geweldig ook dat we met jullie konden praten en in levende lijven konden zien. Dat hadden opa en oma Zeeman moeten hebben, dat ze hun dochter hadden kunnen zien, in plaats van een brief en fotootje al die jaren.
  5. Nel:
    Marga,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat gaaf om je verjaardag in Queenstown te vieren. Wel jammer, dat ik geen uitnodiging heb gekregen om van die lekkere Zoete wijn te drinken.
    Ik dacht even dat Els aan dat touwtje hing op die ene foto. Natuurlijk ondenkbaar, maar ja ze was toch ook in de heli gestapt.
    Nou lieve Aussies, zet morgen jullie laatste stad nog maar even op zijn kop. Dan zie ik het hier misschien wel op het journaal.
    Groetjes, Nel
  6. Anneke:
    5 maart 2017
    Lieve schone dochter nog van harte, was zoals altijd weer een dag te vroeg met feliciteren o.a. naar de jongens op de derde maart al. Beter te vroeg dan te laat. Rob ging vanavond weer naar de Russen, hij komt je wel op halen hoor.... een woensdag dan is hij weer terug. Nou meiden en jongen sterkte met de lange vlucht weer retour, Anneke