Reisdag van Adelaide naar Horsham

12 februari 2017

Vanmorgen vroeg vertrokken om 520 km te reizen richting Melbourne met tussenstop horsham. Onze langste afstand in 1 dag van deze vakantie. Gelukkig achter de rug ...de wegen zijn hier niet zo best.
Onderweg gestopt bij wijnvelden...en Sonja deed mee aan een proeverij..al om 10 uur in de ochtend! Die kon daarna lekker slapen in de bus haha.
Bij een andere tussenstop even een workout gedaan..best sportief (5minuten )

Het is nu een stuk koeler buiten. Mooi hotel met goede WiFi. Dorp is hier nogal uitgestorven..wat een verschil met gisteren! Vanavond maar een potje klaverjassen ..morgen weer vroeg vertrekken!

1. Roelof, Yvon & Aika:
    12 februari 2017
    Lekker sportief bezig geweest dus ;-)
    Leuk om op afstand mee te reizen naar down under.
  2. Nel:
    Hallo Aussies,
    Ziet er weer goed uit allemaal. Jullie hebben zeker Jacob Creek wijn op. Dat verkopen ze hier ook hoor. Hi, hi, hoef je eigenlijk niet voor naar Australie. Hebben jullie gezellige mensen in de bus? Vanmorgen hebben we hier sneeuwpoppen gemaakt. Wat een verschil he. Wel fijn, dat het bij jullie nu ook wat koeler is. Els, jullie kunnen meteen een kaart avond organiseren. Vinden die andere mensen vast leuk.
    Veel plezier hoor.
  3. (O)ma en (o)pa Zeeman:
    12 februari 2017
    Fijne dag straks, hier wordt het morgen ook iets warmer! liefs (o)ma (Zeeman)
  4. Loes:
    13 februari 2017
    Leuk om jullie reis te volgen. Gelukkig is het niet meer zo warm de afstanden zijn giga hè.
    Wij beginnen nu aan de dag. Jullie liggen lekker te pitten. Wat schattig die foto van die koala beertjes. De slangen om de nek zou ik niet durven.
    Fijne dag voor later op de dag.
    Groetjes ook namens Erik uiteraard!