Great Ocean Road trip naar Melbourne

14 februari 2017 - Melbourne, Australië

Vanmorgen al vroeg vertrokken naar de Great Ocean Road. De mooiste route langs de kust. Veel tussenstops bij mooie plekken en bij de bekende 12 apostelen rotsen. Super mooi om te zien!! De weg gaat dwars door nationaal parken..fantastisch uitzicht!
Vanavond aangekomen in Melbourne. Een grote mooie stad. Morgen Melbourne nog een ochtend bij daglicht bekijken!

Verder gaat alles goed hier. Leuke groep en met z'n vieren is het ook erg gezellig. Benieuwd of we nog genoeg broeken overhouden.... bij eentje ging er in het vliegtuig al een glas rode wijn overheen...de andere dag en stuk pizza op een andere broek...en vanavond gooide iemand een kannetje melk over de broek van een ander.. ik noem maar geen namen haha...een van ons krijgt er steeds de slappe lach door

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. (O)ma en (o)pa Zeeman:
    14 februari 2017
    't is prachtig allemaal, mooi ruim land! Degene die bij jullie steeds de slappe lach krijgt is zeker steeds de schuldige van dat geknoei op de broeken. Ik heb wel een idee wie dat is. Maar goed.... er komt vast een dag dat er iets gewassen kan worden toch? En anders....ze kennen je daar toch niet haha!
  2. Geert en Anneke:
    14 februari 2017
    Wat een mooie foto's allemaal. Jullie hebben tocht wel een aantal zwarte korte broeken meegenomen?
  3. Roelof, Yvon & Aika:
    14 februari 2017
    Gave foto's. En die broeken....lekker boeiend, gewoon nog meer vlekken er op en je bent trendsetter van the new dutch fasion ;-)
  4. Maarten en Jan:
    Hoi zussen,
    Hebben ze daar dan geen zeeman. drie broeken halen één betalen. Anders nog gewoon een ouderwetse tip:
    Raak niet in de stres maar gebruik wipexpres.
  5. Nel:
    14 februari 2017
    Wat een schitterende plek bij die rotsen. Waanzinnig!!!!!!
  6. Peter:
    15 februari 2017
    Dat wordt dan "rokjesdag"