Aangekomen in Down Under

10 februari 2017

Yehhh...we zijn aan de andere kant van de wereld. Goeie vlucht gehad .. viel achteraf best mee!! Lekker heet hier... nu nog 30 graden en het is 12 uur 's nachts. Zitten met hotel midden in de stad..aardig druk nachtleven hier!!
Morgen gaan we de stad verkennen en lekker naar het strand.

1. Robert van der Lans:
    Have fun!
  2. Nel:
    10 februari 2017
    Raar idee hoor, helemaal aan de andere kant van de wereld. Fijn, dat de reis achter de rug is. Hoop, dat jullie nog een beetje kunnen slapen. Morgen wel super leuk natuurlijk om de stad in te bekijken. Weltrust.
  3. Diana Noorman:
    10 februari 2017
    Top dat jullie zo'n goede reis gehad hebben. Leuk om jullie verhalen te kunnen volgen, terwijl ik hier in de kou zit. Grrr en Brrrr. Heel veel plezier daar en tot snel. Geniet van de stad en het strand!
  4. (O)ma en (o)pa Zeeman:
    10 februari 2017
    Heel véél plezier geniet maar veel!
  5. Diana Noorman:
    10 februari 2017
    Nou moe, ik heb net een reactie geplaatst en die zie ik niet terug. Ik zal wel iets verkeerd doen (hoezo een baan in de ICT). Wens jullie vanuit een koud Nederland heel veel plezier. Geniet van de stad en het strand morgen (of straks). Moet nog even wennen aan het tijdverschil.
  6. (O)ma en (o)pa Zeeman:
    10 februari 2017
    Hoop dat jullie goed kunnen slapen! Morgen heerlijk naar 't strand. goed smeren hoor!
  7. Geert en Anneke:
    11 februari 2017
    Veel plezier in het zonnige Australië. Hier heeft het net gesneeuwd.
  8. Corrie:
    11 februari 2017
    Wat een gave fotos en wat een mooi weer . Hier erg koud.
  9. Loes:
    11 februari 2017
    Wat leuk dat we jullie kunnen volgen. Temeer omdat wij zelf ook door Australië hebben gereisd.
    We lazen vanochtend in de krant dat het bloedheet is bij Jullie!
    Goed drinken, hoor!
    Geniet van iedere dag! Hebben jullie een leuke groep. Hoeveel personen?
    PS. Leuke zusjes!!
  10. (O)ma en (o)pa Zeeman:
    11 februari 2017
    Mooie foto's allemaal, hier alleen maar alles wit, al smelt het gelukkig al.