Vulkanen - Wellington

25 februari 2017 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Onderweg naar de vulkanen: weer heel veel gezien! De rainforest wandeling was heel mooi, de watervallen prachtig en de hotpools heerlijk!!

Het uitzicht bij ons hotel bij de vulkanen was super!! We besloten daarom om maar eens een dagje vrij te zijn en op terras te gaan kaarten en te relaxen..het was nl zo mooi weer...ff van de zon genieten. Geweldig uitzicht op de mount Doom van de film Lord of the Rings...en ja hoor...de ring gevonden haha.

Na deze dagen op weg naar Wellington...leuke stad met haven. En ja hoor...zelfs Els ging mee naar het museum. Ons hotel staat midden in de stad en in de straat een karaoke bar...dus de sisters gingen even helemaal los haha.

Vanmiddag met de ferry oversteken naar het Zuidereiland..naar Nelson.

1. Anneke:
    25 februari 2017
    Zijn jullie nog in de Malboro grotten geweest?
    De jongen missen jullie, Rob is nu ook niet thuis zit in China ontaarde moeder ha ha ha Anneke
  2. Loes:
    26 februari 2017
    Prachtige foto''s weer. En heerlijk om te zien dat jullie zo uit je dak gaan.
    Heerlijk ook voor de ouders om je kinderen zo te zien genieten samen.
    Het was best kaal om een paar dagen niets te kunnen lezen. Gelukkig hebben jullie weer bereik.
    Groetjes van ons
  3. Geert en Anneke:
    26 februari 2017
    Wat hebben jullie weer mooie dingen gezien. Super dat jullie die ring hebben gevonden. Zo te zien super gezellig bij de karaoke.